Mogelijk gemaakt door Blogger.

E.L.F. Make-up Brushes

Ik won vorige week de superleuke giveaway bij Chic And The City.
Ik had daar maar liefst 12 make-up kwasten gewonnen van het merk E.L.F. (eyes lips face).
Het kwam ook als een echt cadeautje bij me thuis aan, dus dat was heel leuk!!

Ik was er superblij mee, ik heb eigelijk helemaal niet zoveel make-upborstels dus deze set komt zeker en vast van pas.
Van oogschaduwpenselen, tot lip-, concealer- en foundationkwast, mascaraborsteltje en wenkbrauwkammetje en -penseel.
Ik gebruikte al het oogschaduwpenseeltje en de blushkwast en vind ze heel goed.
Ben echt benieuwd naar de rest, ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb zelf eerder al eens bestel op de webshop van ELF, dus als jullie benieuwd zijn naar hun aanbod kwasten of hun producten, alles kost er slecht 1€ (ja je leest het goed).

Nu nog een vraagje, hoe bewaren jullie je kwasten? Heb al enkele leuke ideetjes hier en daar gelezen (een soort vaas, pennenhouder,...), zou ze toch ergens mooi willen bewaren, en niet zomaar in een toiletzakje. Laat het me even weten!