Mogelijk gemaakt door Blogger.

Kiehl's Creme De Corp Soy Milk & Honey Whipped Body Butter

Ik liet jullie hier kennismaken met de nieuwste Kiehl's winkel in Gent, en ik bracht van daar ook enkele spulletjes mee naar huis.
Hoog op mijn verlanglijstje stond de Creme De Corp Soy Milk & Honey Whipped Body Butter.
Ik maakte er al kennis mee op de pr-days voor de nieuwste spulletjes in beauty- en fashionland en ik was op slag verkocht.
Het is een luxeuze luchtgeklopte body butter die snel opgenomen wordt in de huid. Het helpt de huid hydrateren, herstellen, verzachten en beschermen.
Het is een ultra-lichte opgeklopte textuur die bestaat uit Bètacaroteen, Sheaboter, Jojobaboter, Squalaan en Vitamine E.
Met een mengeling van sojamelk en honing ruikt hij dan ook superheerlijk!!
Oh my, hij is gewoon heerlijk. Alleen al om naar te kijken, hij ziet er juist om op te eten uit!! En hij ruikt superlekker.
Voelt heel zacht aan, smeert makkelijk open en maakt je huid ook heel zacht. Laat ook een beschermd laagje achter zonder vettig aan te voelen.
Het trekt heel snel in in de huid en de geur blijft superlang hangen, je ruikt het door je kleren.
Echt één van mijn favoriete producten van het moment. En hopelijk gaat hij ook lang mee, want helaas heeft dit pareltje wel een flinke prijs, voor 42€ kan je er eentje halen bij Kiehl's.