Mogelijk gemaakt door Blogger.

jewelry box

Ik was al een lange tijd op zoek naar een juwelenkoffertje. Ik had echt te weinig plaats om al mijn juweeltjes ergens te leggen, en dan liggen ze in zakjes of make-uptasjes en dan weet je niet meer welke onderaan liggen enz. Ik was natuurlijk wel verliefd op de roze juwelenkoffer van de Dita Von Teese voor Cointreau, maar om er nu zoveel geld aan uit te geven, hoefde voor mij ook niet. Ik vond er deze week eentje in Casa, een effen zwart met een mooie textuur, vond hem er wel mooi en luxueus uitzien, en hij kostte maar 25€. Ik gebruik hem nu voor de juweeltjes die ik het meeste draag. Voor ringen is er zowiezo niet veel plaats, dus mijn favorieten kregen er een plaatsje. Ik heb nog een ringendoosje apart dat ik eerder al eens kocht. Als je het openklapt zit er in het deksel een spiegeltje en 2 plaatsen om oorbellen aan te hangen. Op de bovenzijde is er dus plaats voor enkele ringen. Nog twee aparte vakjes die je met een beschermstofje kan afdekken, daar ligt mijn bedelarmband die ik van men vriend en zoontje gekregen heb, en aan de andere kant een paar oorbellen die ik niet kan ophangen. Dan heb je nog een apart vakje, daarin zit men Uterque armband, omdat ik die in het zakje wou laten zitten. Aan de voorkant heb je dan nog 2 schuiven, het eerste is het minst hoge, daarin steken mijn favoriete kettingen. En de onderste schuif is iets hoger dan de bovenste, daarin steken mijn favoriete armbanden. Ik vind het superhandig, alles zit mooi opgeborgen en is duidelijk als ik iets wil uitkiezen. Wat denken jullie ervan? En gebruiken jullie ook iets om jullie juwelen in op te bergen?