Mogelijk gemaakt door Blogger.

Make-up spulletjes Cosmetica Stunter

Vandaag laat ik jullie kennismaken met de make-up winkel Cosmetica Stunter, een webshop met een breed assortiment kwaliteitsmake-up voor de allerlaagste prijs.
Ze hebben er merken zoals Max Factor, Mexx, Rimmel, Maybeline, Revlon, L'Oréal, Manhattan, ...
Ik testte enkele spulletjes uit de shop, kijk eens eventjes mee:

Als eerste een oogschaduw van het merk Mexx. Ik wist trouwens helemaal niet dat Mexx ook make-up had!! Ze hebben zelf een hele collectie! Van lipsticks, blushes, tot oogschaduw en nagellakjes, en het duurste item is 3,49€, dus dat valt supergoed mee!

Ik testte een oogschaduw uit in de kleur 20, een lichte kleur (gebroken wit-beige), die ideaal is voor de lichtste kleur in je oogmake-up. Ik vind hem niet zo heel gepigmenteerd als je hem op hebt, wat wel jammer is. Er zitten niets van schimmers in, dus een ideale basiskleur.
De Mexx oogschaduws kosten 2,95€.
Ook testte ik een L'Oréal Glam Shine Lipgloss in de kleur 54 Pineapple Sorbet en ik ben helemaal gek van de kleur. Het is een nude tint, vol gouden shimmers. Subtiel en toch feestelijk.
Bij zo een naam had ik wel een fruitig geurtje verwacht, maar dat is jammer genoeg niet het geval.
De prijs bij Cosmetica Stunter is 3,95€.
daglicht
met flash
Als laatste testte ik de Maybelline Volume XL Seduction in de kleur 220 Mischievous Mauve.
Het is een plumping lipcolor, die je lippen dus voller zou maken. Het combineert collageen en een romige kleur voor verleidelijke, vollere lippen.
Het zit in een effen donkerpaarse verpakking. Het is een donkerroze kleur en de lipcolor ruikt heerlijk. Ik ben niet zo voor donkere kleurtjes, maar ik vind het wel een leuk kleurtje.
Doordat het een plumping lipcolor is, zit er een stof in die de lippen doet tintelen en zo ook voller zou maken. Toen ik na een minuutje dit begon te voelen, vond ik dit toch helemaal niet zo aangenaam. Mijn lippen begonnen echt vreselijk te tintelen, wat wel normaal blijkt maar toch niet zo leuk. Of hij effectief mijn lippen dan voller maakt, was voor mij toch niet echt duidelijk!!
Te koop voor 3,99€
Dus als je interesse hebt in make-up spulletjes voor een klein prijsje, bekijk dan zeker eens de webshop van Cosmetica Stunter.
Wat denken jullie ervan?