Mogelijk gemaakt door Blogger.

Shiseido Translucent Pressed Powder

Ik vertelde jullie eerder al dat ik graag producten van Shiseido gebruik. Ze zijn heel geschikt voor mensen met een gevoelige huid.
Ik was al even op zoek naar een transparante poeder, maar dan echt een wit product en niet echt een poeder met een lichte kleur in. Toen ik zag dat ze deze bij Shiseido hadden, moest ik niet langer verder zoeken.
Ik wou eerst de Translucent Loose Powder kopen (de losse vorm), maar aangezien ze ook de Translucent Presses Powder versie hebben, ging mijn voorkeur naar deze, aangezien die makkelijk is om mee te nemen en zo je make-up bij te werken onderweg.
De Translucent Pressed Powder is ideaal om je make-up te setten, je foundation blijft langer op zijn plaats zitten en je gaat ook minder snel glimmen, doordat hij de olie van de huid absorbeert.
Hij geeft een zacht laagje op de huid, zonder poederigachtig aan te voelen of over te komen, waardoor ook fijne lijntjes en poriën minder zichtbaar worden.
Hij is ideaal voor elk huidskleur doordat hij zelf geen kleur bevat.
Ik ben superblij met de aankoop van dit product. Je voelt het niet zitten op je gelaat en geeft je make-up een mooie afwerking.
Ik gebruik het thuis met een grote kwast, maar het sponsje dat erbij zit is wel handig voor onderweg. Ook de verpakking zelf is handig. Een effen zwart doosje met een spiegeltje vanbinnen, hij is ook heel smal dus past makkelijk in je handtas zonder veel plaats in te pakken.
Hij is niet zo goedkoop, ongeveer 35€, maar ik ben er heel tevreden mee en ik ben gerust dat ik geen reacties krijg op men gezicht.
Wat gebruiken jullie om jullie make-up te setten?