Mogelijk gemaakt door Blogger.

Rimmel, NYC en meer herfst/winter fashionnieuwtjes

Nadat ik jullie hier al een preview gaf van oa. ONLY, Vero Moda, Vila en Pieces voor de komende herfst en winter, laat ik jullie vandaag nog wat meer kennis maken met nieuwe collecties en producten. Bij mijn tweede stop zag ik merken zoals NYC, Rimmel, Nicky Van Kets accessoires, Falke, Oil & Vinegar, Rabeanco, Via Uno, DEPT and many more!!

Ook hier zien we bij de kledij en handtassen naast de standaard donkere tinten voor herfst en winter, felle kleuren terugkomen, zowel effen als in verschillende prints, en ook verschillende stoffen, zoals jeans, wol, tweed, sequins:





Voor schoenen vind je deze herfst/winter pumps en enkellaarsjes en blijven booties helemaal in, met en zonder een warme voering, zoals nepbont of wol, en die vind je ook bij de accessoires van Nicky Van Kets terug.

 Louboutins-stijl pumps (Via Uno)


Verder hier ook een overzichtje van het Amerikaanse budgetbeauty-merk NYC (NewYorkColor) die sinds deze maand beschikbaar is in kruidvat.





Enkele nieuwtjes van Rimmel, de nieuwe Lycra Pro Color Memory nagellak, een gamma van 12 lakjes waarbij de kleur én glans tot 10 dagen houden.

Uitgetest in het kleurtje: My Denim, een superleuk felblauw kleurtje
(nagels van mijn nichtje Josefien, die ik had meegenomen op de PR-days en alle foto's genomen heeft, bekijk zeker ook eens haar nieuwe blog, over haar passies voor fashion, fotografie en dans: F(l)ash Online.)


En hier de nieuwe Glam Eyes mascara, een Day 2 Night Mascara, 2 in 1 waarbij je kan kiezen uit 2 verschillende borsteltjes, één voor meer lengte en één voor meer volume.


En enkele parfumflesjes op een rijtje!! I loved the Daisy by Marc Jacobs.



Wat denken jullie ervan?